Voor onze opdrachtgever, een organisatie actief in de wereld van waterzuiveringsinstallaties, zijn wij op zoek naar een allround financieel medewerker. Samen met jouw collega’s van de financiële afdeling zorg jij ervoor dat de administratie van onze opdrachtgever in orde is. Ben jij een nauwkeurige administratief medewerker en heb je daarnaast affiniteit met en kennis van cijfers? Lees dan snel verder!


Organisatie

Onze opdrachtgever is een organisatie die kwalitatief hoogwaardige waterzuiveringsinstallaties, ontwerpt, zelf bouwt en verhuurt. Deze waterzuiveringsinstallaties worden ingezet voor bijvoorbeeld drinkwaterbereiding, afvalwaterzuivering, grondwaterzuivering of waterhergebruik.

De doelstelling van onze opdrachtgever is om duurzaam te ontwikkelen en te produceren met een evenwichtige balans tussen milieu, financiën en sociaal welzijn én te streven naar een minimale of zelfs het voorkomen van milieuoverlast en/of schadelijke(blijvende) effecten voor mens en omgeving.Binnen het bedrijf staan sociale betrokkenheid en een prettige werkomgeving hoog in het vaandel.

Onze opdrachtgever is een organisatie bestaande uit ongeveer 100 professionals. Binnen de organisatie kom je te werken in het financiële team, dat bestaat uit 4 personen.

Functie

Wat ga je doen?

Je bentverantwoordelijk voor:

  • Het verzorgen van tijdige en volledige verkoopfacturatie in overleg met de projectleiders van de projecten- en verhuurafdeling;
  • De controle van de juiste en tijdige verantwoording van kosten op de onderhanden projecten en verhuurcontracten;
  • De dagelijkse verwerking van de bank- en kasmutaties van de verschillende bedrijven;
  • Het opstellen van de aangiftes omzetbelasting;
  • Het controleren en optimaliseren van het debiteuren- en crediteurenbeheer;
  • Het ondersteunen van de controller en financieel manager bij de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting en overige administratieve werkzaamheden;
  • Het fungeren als financieel aanspreekpunt voor alle medewerkers en afdelingshoofden.

Functie-eisen

Wat verwachten ze van je?

  • Je bent in het bezit van een afgeronde financiële MBO+/HBO opleiding en bent toe aan de volgende stap in je carrière;
  • Je hebt ervaring met de financiële administratie in een projectenorganisatie, het liefst binnen een technische omgeving;
  • Ervaring met Ridder iQ en AFAS Profit is een pré;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je neemt initiatief, hebt doorzettingsvermogen en bent communicatief vaardig;
  • Je werkt nauwkeurig, bent integer en werkt graag in teamverband;
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar.

Aanbod

Wat hebben ze te bieden?

  • Je maakt deel uit van een kwaliteitsbewust team binnen een solide groeiend en innovatief familiebedrijf;
  • Je zal komen te werken met leuke collega’s die met elkaar iets willen presteren;
  • Er wordt een uitdagende brede financiële functie aangeboden;
  • Er is een informele werksfeer;
  • Goede primaire en secondaire arbeidsvoorwaarden (op basis van kennis en ervaring).

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd in bovenstaande functie? Solliciteer dan snel via de website of stuur een email naar solliciteren@scopepeople.nl t.a.v. Maarten Smit. Wij laten je spoedig wat weten!