Wij zoeken voor onze opdrachtgever in Groot-Ammers een Beginnend Assistent Accountant. In deze startersfunctie maak jij kennis met alles wat accountancy jou te bieden heeft. In een hecht team houd jij je bezig met de MKB klanten in de regio van dit kantoor. Als Beginnend assistent accountant sta je in de startblokken van het vakgebied. Het is aan jou om je te verdiepen in alle aspecten van de accountancy. Wij coachen je om te vinden wat er bij je past en wat je leuk vindt. Je stelt je open om enerzijds te groeien en anderzijds verantwoordelijkheden te leren nemen.

Organisatie

Onze opdrachtgever is van oorsprong agrarisch en diepgeworteld in het MKB. Ze nemen de boekhoudkundige en fiscale zorgen uit handen van hun klanten. Door de klant te leren kennen, proberen ze betrokken te zijn bij hun klanten. Ze geven financieel, fiscaal en administratief advies. Onze opdrachtgever heeft zeven vestigingen.

Functie

• Het (deels) samenstellen van jaarrekeningen en onderhouden van diverse financiële administraties.
• Het opstellen van aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
• Je verrast je collega’s met proactief met onverwachtse voorstellen en ideeën.
• Het monitoren van de financiële situatie van de klant en het tussentijds opstellen van een rapport.

3 redenen waarom dit de functie is die bij jou past:
1. Je hebt plezier in het samenstellen van een jaarrekening, maar je wilt meer! Regelmatig vraag jij je af wat er bij de klant leeft en hoe wij als organisatie de klant kunnen helpen.
2. Jij durft vragen te stellen. Samen met jouw directe collega’s profiteren jullie van elkaars ervaring in de praktijk en delen jullie kennis over de laatste ontwikkelingen.
3. Wij bieden jou de kans om door te groeien. Tijdens deze reis zullen wij continue met jou in gesprek blijven over wat jij wil en wat er bij jou past.

Functie-eisen

• Een afgeronde accountancy opleiding;
• Mondeling en schriftelijk ben je communicatief vaardig;
• Ambitieus;
• Ervaring met AFAS, Visionplanner en Caseware is niet vereist, maar worden wij wel blij van.

Aanbod

• Salaris tussen de €2.000 en 2.500 op basis van 40 uur per week;
• Ruimte om jouw kennis en kunde te laten groeien (opleidingen en cursussen);
• 29 vakantiedagen (waarvan een aantal verplichte ADV);
• Een jaarlijkse winstdeling op basis van jouw prestaties;
• Een aantrekkelijke pensioenregeling;
• Flexibiliteit rondom (thuis)werken;
• Reiskostenvergoeding.

Sollicitatie

Mocht deze vacature je nog niet hebben overtuigd, dan lichten wij het graag toe in een telefonisch gesprek. Als er een match is na het eerste gesprek biedt de organisatie ook de mogelijkheid om één dag de functie te komen proeven. Op deze dag krijg jij een volledig beeld over het bedrijf en de functie. Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan snel via het formulier. Wij laten je spoedig wat weten!