Ben jij secuur, administratief sterk en ben je handig met een computer? Dan is onze opdrachtgever op zoek naar jou! Beschik je daarnaast ook nog over financieel administratieve/boekhoudkundige kennis? Dat komt helemaal goed uit! Je werkzaamheden zullen onder onder andere bestaan uit het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie.

Organisatie

Voor onze opdrachtgever, een klein administratiekantoor in Spijkenisse, zijn wij op zoek naar een financieel administratief medewerker. In de rol ben je min of meer de rechterhand van de eigenaar van het kantoor. Ze verzorgen voor diverse klanten in het MKB de volledige financiële administratie en worden gekenmerkt door de prettige werksfeer die aanwezig is.

Functie

– Allround financiële administratieve werkzaamheden uitvoeren;
– het boeken van de in- en verkoopfacturen;
– inlezen van loonjournaalposten voor diverse klanten;
– verzenden van loongegevens naar de klanten;
– het controleren en eventueel corrigeren van (sub)administraties;
– je bent het aanspreekpunt voor diverse klanten.

Functie-eisen

– Het nauwkeurig administreren en documenteren is je op het lijf geschreven.
– Je bent minimaal in het bezit van een mbo-4 diploma (in de financiële richting is een pré).
– Je bent in staat om zaken goed te structureren en je kunt goed prioriteiten stellen.
– Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk.
– Je kunt goed met computers overweg en je hebt ervaring met het MS Office pakket.
– Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar (tot maximaal 40 uur per week).

Aanbod

– Een marktconform salaris op basis van opleiding en ervaring;
– goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
– je komt te werken in een klein maar fijn team;
– een functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
– een rol waarin eigen initiatief erg wordt gestimuleerd.

Sollicitatie

Zie jij jezelf hier al helemaal werken? Reageer dan snel via onderstaand formulier en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.