Voor onze opdrachtgever, een dakbedekkingsspecialist in Zwijndrecht, zijn we op zoek naar een ICT Helpdeskmedewerker die energie krijgt van het helpen van collega’s. Ben jij sociaal, zeer zelfstandig, assertief en weet jij veel van hard- en software? Dan zoekt de organisatie jou!

Organisatie

De opdrachtgever is de grootste organisatie in de Nederlandse dakbedekkingsbranche! Ze onderscheiden zich in innovatie, kwaliteit, veiligheid en natuurlijk duurzaamheid. Met vijf vestigingen kan de organisatie door heel Nederland haar diensten faciliteren. Vakmanschap en betrokkenheid van de meer dan 300 medewerkers is bepalend voor het succes. Daarom kijkt de organisatie met scherp oog naar de groei, veiligheid en het welzijn van haar medewerkers. Het vergroten van kennis en prestaties is aan de orde van de dag.

Functie

• Installeren en beheren van telefoons, computers, headsets etc.;
• Installeren en beheren van software;
• Proactief collega’s helpen met vragen;
• Op afstand meerdere vestigingen ondersteunen;
• Contact met leveranciers van hardware en het plaatsen van bestellingen;
• Ad hoc werkzaamheden.

Functie-eisen

• Je hebt mbo niveau 3 werk- en denkniveau in het vakgebied ICT;
• Je beschikt over 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie (pre);
• Je bent zelfstandig, communicatief vaardig, betrouwbaar en collegiaal;
• Je hebt veel verantwoordelijkheidsgevoel.

Aanbod

• Een marktconform salaris;
• Een werkweek van 32 tot 40 uur;
• Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Een plek om een carrière te starten of verder uit te bouwen;
• Zeer veel doorgroeimogelijkheden;
• Mogelijkheden tot het leren van nieuwe skills;
• Een solide, professionele en gezonde organisatie om in te werken.

Sollicitatie

Zie jij jezelf al helemaal werken bij deze organisatie? Dan gaan wij graag met jou in gesprek. Wij ontvangen graag je CV en motivatiebrief via het formulier.