Word jij enthousiast van het helpen van klanten en het oplossen van ICT-problemen? Dan is onze opdrachtgever op zoek naar jou! Het gaat om de rol van servicedesk medewerker. Jij wordt het eerste aanspreekpunt voor de klanten.


Organisatie

Bij dit oer-Rotterdams IT-bedrijf is het spreekwoord ‘niet lullen, maar poetsen’ doorvlochten in het DNA van iedere afdeling. Geen uitdaging gaan ze uit de weg en ze doen altijd wat ze beloven. Met échte passie voor het IT-vak en veel expertise is de organisatie een belangrijke speler in de havenstad. Er wordt gewerkt met de nieuwste technologieën en ze volgen altijd de nieuwste ontwikkelingen.

Functie

• Het eerste aanspreekpunt zijn voor klanten;
• Oplossingsgericht werken en waar mogelijk vraagstukken zelf afhandelen;
• Het begeleiden van gebruikers bij het optimaal inzetten en benutten van IT-oplossingen;
• Het bijdragen aan de kennisbank voor klanten door jouw expertise en inzichten te delen.

Functie-eisen

• Minimaal HBO werk- en denkniveau;
• Minimaal een MBO 4 opleiding in de IT afgerond;
• Minimaal 2 tot 3 jaar relevante werkervaring;
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• Je bent communicatief sterk, zowel mondeling en schriftelijk;
• Je bent niet bang om beslissingen te nemen;
• Je bent fulltime beschikbaar.

Aanbod

• Marktconform salaris;
• Goede overige arbeidsomstandigheden;
• De mogelijkheid om je carrière verder op te bouwen;
• Scholings- en doorgroeimogelijkheden;
• Een laptop en telefoon van de zaak.

Sollicitatie

Zie jij jezelf al helemaal werken bij deze organisatie? Dan gaan wij graag met jou in gesprek. Stuur je CV en motivatie via het formulier!