Ben jij een stevige en flexibele financial die breed inzetbaar is met een goede boekhoudkundige kennis en ben jij op zoek naar een uitdagende parttimebaan? Dan is onze opdrachtgever op zoek naar jou voor de rol van Manager Finance & Administration.

Binnen deze functie ga je onder andere de afdeling van de financiële- en verloningsadministratie aansturen, je coördineert de uitvoering van werkzaamheden en je lost vraagstukken op. Ook is het onderdeel van jouw functie om financieel advies te geven aan de directie.

Organisatie

Onze opdrachtgever bestaat uit vier gespecialiseerde dochterondernemingen met als hoofddisciplines engineering, inkoop en constructie. Doordat ze gebruik kunnen maken van een breed scala aan kennis en ervaring van de vier bedrijven, zijn ze in staat om de volledige waardenketen in de technische industrie te bedienen.

Functie

– Het verzorgen voor tijdige beschikbaarheid van periodieke FA-rapportages;
– het verbeteren en optimaliseren van werkprocessen;
– zorgdragen voor het opstellen van de (concept)jaarrekening;
– zorgdragen voor de belastingaangiftes en het opstellen van budgetten en prognoses;
– het zorgdragen voor de liquiditeitsbewaking en –beheer.

Functie-eisen

– Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring en je hebt ervaring opgedaan in een leidinggevende functie.
– Je hebt kennis van en ervaring met projectmatig werken.
– Je hebt kennis van en ervaring met Financial Administration en de bijbehorende wet- en regelgeving.
– Je bent enthousiast, zelfstandig, betrokken, pro-actief, verbindend en gestructureerd.
– Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift.

Aanbod

– Een marktconform salaris;
– goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
– een flexibele baan voor 24 uur per week, met de mogelijkheid tot thuis werken;
– de mogelijkheid om nieuwe vaardigheden aan te leren;
– een gezellig team om mee samen te werken.

Sollicitatie

Zie jij jezelf hier al werken? Laat het dan snel weten via ondersaand formulier en wij nemen spoedig contact met je op!