Ben jij representatief, enthousiast en flexibel? Wil jij met jouw vriendelijke lach zowel de medewerkers als de klanten van het kantoor ontvangen? Dan is onze opdrachtgever op zoek naar jou! Het gaat om de rol van receptioniste. Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit het beheren van de receptie, de afhandeling van de post, secretariële werkzaamheden en diverse bestelwerkzaamheden.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een echt Rotterdams accountantskantoor, dat staat voor een brede en veelzijdige dienstverlening. De medewerkers bestaan uit accountants, belastingadviseurs en loonspecialisten. Ze hebben zowel nationale- als internationale klanten, voornamelijk binnen het MKB-segment. Ben jij benieuwd wat deze functie verder inhoudt? Lees dan snel verder!

Functie

– Het verzorgen van de digitale postverwerking;
– administratieve ondersteuning verlenen aan interne afdelingen;
– het verzorgen van catering en lunch;
– agendabeheer en archiveringswerkzaamheden;
– het telefonisch en schriftelijk verstrekken van standaard inlichtingen aan klanten en relaties.

Functie-eisen

– Je hebt een goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
– Je bent gastvrij en je beschikt over een representatieve uitstraling.
– Je hebt aantoonbare telefoonervaring en hebt goede kennis van MS Office.
– Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
– Je bent flexibel en enthousiast.

Aanbod

– Een marktconform salaris en een 50/50 pensioenregeling;
– een uitdagende parttimebaan (24u per week) in een werkomgeving waar aandacht is voor een gezonde balans tussen werk en privé;
– je krijgt de mogelijkheid om deel te nemen aan vaktechnische bijeenkomsten om je kennis uit te breiden;
– leuke sociale activiteiten zoals gezellig kwartaalborrels en bedrijfsuitjes.

Sollicitatie

Zie jij jezelf hier al werken laat het dan snel weten via onderstaand formulier! We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.