Wij zoeken voor onze opdrachtgever in Oud-Beijerland een salarisadministrateur. Samen met een gedreven en enthousiast team adviseer jij een vaste klantengroep binnen de MKB en agrarische sector op het gebied van HR. Elk bezoek en elke vraag van een klant is voor jou weer een uitdaging. Als salarisadministrateur heb je een grote diversiteit aan taken. Van advies op HR-gebied tot het opstellen van loonaangiften, jij houdt overzicht. Daarnaast weet je precies wat er bij de klant speelt en kun je hier proactief op inspelen.

Organisatie

Onze opdrachtgever is van oorsprong agrarisch en diepgeworteld in het MKB. Ze nemen de boekhoudkundige en fiscale zorgen uit handen van hun klanten. Door de klant te leren kennen, proberen ze betrokken te zijn bij hun klanten. Ze geven financieel, fiscaal en administratief advies. De organisatie heeft zeven vestigingen.

Functie

• Proactief adviseren van klanten op het gebied van HR en arbeidsvoorwaarden;
• het opstellen van loonaangiften, uitvoeren van salarisberekeningen en verwerken van personeelsmutaties;
• je verrast je collega’s en klanten met onverwachtse voorstellen en ideeën in jouw vakgebied;
• je werkt nauw samen met de (informele) afdeling. Jullie versterken elkaar en durven beroep te doen op elkaars kennis en kunde.

3 redenen waarom dit de functie is die bij jou past:
1. Je hebt plezier in de administratieve werkzaamheden, maar je wilt meer! Regelmatig vraag jij je af wat er bij de klant leeft en hoe wij als organisatie de klant kunnen helpen op het gebied van HR;
2. jij durft vragen te stellen. Samen met jouw directe collega’s profiteren jullie van elkaars ervaringen in de praktijk en delen jullie kennis over de laatste ontwikkelingen;
3. je bent niet bang om een stapje extra te zetten als dit nodig is.

Functie-eisen

• Minimaal een afgeronde mbo-opleiding in een relevante richting, zoals PDL;
• minimaal 3 jaar werkervaring (vergelijkbare functie) met ervaring in het adviseren van klanten;
• mondeling en schriftelijk ben je communicatief vaardig;
• jij neemt initiatief met altijd het welzijn van de klant in jouw achterhoofd;
• ervaring met Loket is niet vereist, maar worden wij wel heel blij van.

Aanbod

• Salaris tussen de €2.500 en € 3.500 op basis van 40 uur per week;
• ruimte om jouw kennis en kunde te laten groeien (opleidingen en cursussen);
• 29 vakantiedagen (waarvan een aantal verplichte ADV);
• een jaarlijkse winstdeling op basis van jouw prestaties;
• een aantrekkelijke pensioenregeling;
• flexibiliteit rondom (thuis)werken;
• reiskostenvergoeding.

Sollicitatie

Mocht deze vacature je nog niet hebben overtuigd, dan lichten wij het graag toe in een telefonisch gesprek. Als er een match is na het eerste gesprek biedt de organisatie ook de mogelijkheid om één dag de functie te komen proeven. Op deze dag krijg jij een volledig beeld over het bedrijf en de functie.

Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan snel via het formulier. Wij laten je spoedig wat weten!