Heb jij een hands on mentaliteit, ben je communicatief vaardig en heb je een gezonde dosis analytisch vermogen? Dan is onze opdrachtgever op zoek naar jou! Het gaat om de rol van Servicedesk Medewerker met veel mogelijkheden om door te groeien binnen het bedrijf. In deze rol ga je onder andere de vragen van klanten behandelen. De vragen die je kan verwachten zijn veelzijdig, het kan bijvoorbeeld gaan over de aanschaf van een mobiel of het verkrijgen van applicatie toegang.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een team van echte ICT-professionals waarbinnen een prettige, informele sfeer heerst. Ze maken eigen software, zowel desktop, web als mobiel. Ze realiseren business intelligence oplossingen en beheren 100+ werkplekken en Azure infrastructuren. Door de snelle groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een enthousiaste collega. Jij wordt het aanspreekpunt van de organisatie!

Functie

– Het eerste aanspreekpunt zijn van de klanten;
– het periodiek rapporteren van aantallen en openstaande tickets;
– het detecteren van probleem gebieden en met oplossingen komen hiervoor;
– het geven van introductietraining aan nieuwe collega’s;
– het installeren van telefoons en werkplekken.

Functie-eisen

– Je hebt minimaal een mbo+/hbo werk- en denkniveau.
– Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
– Je hebt uitgebreide kennis van Microsoft Office 365.
– Je hebt ervaring met het ondersteunen van eindgebruikers (hands on).
– Je hebt ervaring met Windows10 en tcp/ip.

Aanbod

– Afhankelijk van ervaring en opleiding een salaris tussen de €2500,- en €3500,- o.b.v. 40 uur per week;
– goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
– een zelfstandige, flexibele werkplek binnen een fijn team;
– de mogelijkheid om thuis te werken;
– veel doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.

Sollicitatie

Zie jij jezelf hier al werken? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via onderstaand formulier en dan nemen wij spoedig contact met je op.